24 Haziran 2009 Çarşamba

Sürprizin Adı:ABD


Dile kolay:15 maç üst üste kazanmak,35 maçtır yenilmemek. İspanya şu an Dünya üzerinde ki en iyi milli takım olsada herşeyin bir sonu var. ABD müthiş bir maç sonunda İspanya'yı 2-0 yendi. Maç öncesinde İspanya'yı desteklesemde ABD'nin maç içerisindeki hırsı beni çok etkiledi ve bir anda kendimi ABD'yi desteklerken buldum.

Maça İspanya etkili başlasada ilk yarının genelinde ABD üstünlüğü vardı. 27. dakikada Alditore'nin golüyle 1-0 öne geçti ABD. İkinci yarıda Xavi'nin çabalarıyla İspanya kendine gelse de ABD'nin defansını bir türlü açamadı. Cansiperane oynayan ABD takımı 2. golü 74. dakika da buldu. Daha sonra 10 kişi kalsada gösterdiği büyük mücadele ile maçı almayı bildi. Finalde başarılar diliyorum ABD'ye...

Ve maçın yıldızı. Onyewu maç içerisinde o kadar değerli hamleler yaptı ki belki de takımının kaderini değiştirdi. Ayrıca Fenerbahçe'ye gelebilir haberini görüp 'Nerden çıktı bu ' diyen bana da lafımı yedirdi. Fenerbahçe'de görmek istiyorum bu adamı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder