1 Temmuz 2009 Çarşamba

Memo&Boozer Utah'da Kaldı


Mehmet ve Boozer opsiyonlarını kullanmayarak takımda kaldı. Ben ikisininde serbest kalmasını bekliyordum. Çok şaşırdım gerçekten. Boozer'ın bazı mantıklı nedenleri olsada,Mehmet bence hata yaptı.

Boozer'ın piyasası geçen yıl ki sakatlıkları nedeniyle epey bir düştü. 50 maç kaçırması alacağı kontratın miktarını ve onunla ilgilenen takım sayısında düşüşe yol açtı. Bu yönden mantıklı olsada bir diğer açıdan yanlış bir karar. 2010'nda çok daha büyük yıldızlar FA piyasasında olacak ve ilgiyi onlar toplayacak.

Mehmet ise çok yanlış bir tercih yaptı. Herşeyin yanında 1 yıl daha yaşlanacak ve istediği kontrattan biraz uzaklaşacak. Bunun yanında ben her zaman Mehmet'in,Boozer'sız daha iyi oynayacağını düşünüyorum. Boozer içinde geçerli olan diğer bir ekside 2010'nda ne kadar ilgi odağı olacağı.

Utah cepheside bu iki oyuncunun takımda kalmasından mutludur. Şimdi ki hedefleri Millsap'ı takımda tutmak ama bunu pek mümkün görmüyorum ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder